Juhatuse koosoleku protokoll

Koosoleku toimumise aeg: 08.07.2015. Kell 18.30

Koosolekust võtsid osa juhatuse esimees Sergei Šved ja juhatuse liikmed Dmitri Kovaljov, Maria Jufereva, Irina Sokolova, Viktor Šuvalov.

Koosoleku päevakord:

  1. Firma valik puude saagimiseks ja lõikuseks;
  2. Tingimuste koostamine töövõtja leidmiseks (prügimaja ehitamine);
  3. Tingimuste koostamine kuivatusruumide uste vahetamiseks;
  4. Trepikodade valgustus;
  5. Liftide remont;
  6. Äärekivide paigutamine ja kollase teemärgistuse märgistamine;
  7. Firma valik veearvestite vahetamiseks;
  8. KÜ uue põhikirja arutamine;
  9. Muud küsimused
  1. Sergei Šved: hinnapakkumused laekusid kolmelt firmalt – 740, 672 ja 1536 EUR eest. KÜ on esitanud taotluse Tallinna linnale toetuse saamiseks võttes arvesse soodsama pakkumuse (672 EUR) ja on saanud positiivse vastuse. Tallinn katab 60% tööde maksumusest ehk 403,20 EUR.
    Kõik juhatuse liikmed on toetanud hinnapakkumuse 672 EUR eest.
  1. Sergei Šved tegi ettepaneku ehitada prügimaja suurusega, et sinna mahuks 8 konteinerit. Hinnapakkumuse sees peab olema projekt, prügimaja ehitus ja ehituse kooskõlastamine Tallinna linnaga. Sergei Šved saadab firmadele hinnapakkumuse tellimuse uuendatud tingimustega, mis varem saatsid hinnapakkumusi prügimaja ehitamiseks.
    Otsustati tellida kõik tööd ühelt firmalt.
    Disaini osas otsustati teha prügimaja traatvõrgust (tagasein, esipool ja garaazisein). Külgseina, mis on nähtav tänava poolt, võib ehitada Fibo plokkidest konteinerite kõrgusega, krohvida ja värvida halliks. On võimalik ka ehitada külgseina profiilterasest konteinerite kõrgusega ja traatvõrgust.
    Otsustati läbi vaadata kaks hinnapakkumust:

    • Fibo plokkidest külgsein
    • profiilterasest külgsein.

    Mõlemad lahendused tagavad prügimaja hea ventilatsiooni ja loomuliku valgustuse.
    Ettepanek kinnitati ühehäälselt.

  1. Otsustati teha hinnapäring plastuste valmistamiseks kuivatusruumide jaoks firmadelt, mis toodavad plastaknaid (Plasto, Odav Aken jt). Dmitri Kovaljov pakkus läbi vaadata kaks hinnapakkumust:
    • plastuksed matt klaasiga
    • plastuksed ilma klaasita.

    Mõlemad hinnapakkumused peavad sisaldama ustepaled viimistlemist.
    Ettepanek kinnitati ühehäälselt.

  1. Arutati, kuidas parandada trepikoja valgustust. Hetkel igas trepikojas on kaks eraldi elektriliini, mis toidavad lampe trepi ja „prügišahti“ kõrval. Seega, piisab sellest, et välja vahetada valgusteid „prügišahti“ kõrval (need lülituvad sisse automaatselt ainult pimedal ajal). See firma, mis teenindab meie maja valgustussüsteemi tegi hinnapakkumuse. Töötund maksab 20 EUR (selle aja jooksul võib välja vahetada kaks valgustit), uus LED-valgusti liikumisanduriga maksab ca 45 EUR. Raha säästuks otsustati teha hinnapäring kolmele variandile ja valida nendest kõige soodsama:
    • säilitada vana valgusteid ja paigutada uusi LED-lampe ja liikumisandureid;
    • paigutada uusi LED-valgusteid liikumisanduriga,
    • juhatus ise soetab uusi LED-valgusteid liikumisanduriga, paigaldamisetöid tellib firmalt.

    Ettepanek kinnitati ühehäälselt.

  1. Arutati liftide remonti. Otsustati välja vahetada esimese trepikoja lifti siseviimistlus, teha ukse paled viimistlemine ja paigutada seinapeegel kõikidesse liftidesse. Otsustati tellida hinnapäring firmalt Liftitehnik, mis teenindab meie maja lifte.
    Ettepanek kinnitati ühehäälselt.
  1. Arutati äärekivide paigutamist ja parkimist keelava märgistuse kandmist asfaldile maja ees. Otsustati paigutada äärekivid, et takistada sissesõitu haljasalale trepikodade ees, ja kanda parkimist keelava teekattemärgistus platsidele trepikodade ees. Otsustati samuti kanda parkimist keelava kollane joon (kahe auto peale) teeservale esimese ja teise trepikoja vahel, kuna sõidukijuhi vaateväli on piiratud garaažiga. Arutati samuti selle üle, kas kanda parkimist keelava märgistuse parkimisala asfaldile, kus valesti pargivad. Otsustati pöörduda selle küsimusega kommunaalameti poole, kuna tegemist on linnaterritooriumiga. Otsustati teha hinnapäring firmalt – mis on märgistuse kandmise ja äärekivide paigutamise maksumus.
    Ettepanek kinnitati ühehäälselt.
  1. Arutati andmete kauglugemist võimaldavate veearvestite vahetamist. Sergei Šved ütles, et tal on hinnapakkumusi kolmelt firmalt.
    • Firma 1 tegi ettepaneku vahetada välja veearvesteid 21 504 EUR eest. Andmete kauglugemise teenuse maksumus on 50 EUR kuus. Esimese kuue kuu jooksul peale paigaldamist Tepso teostab andmete kauglugemise teenust tasuta. See oli ainus firma, mis tegi ettepaneku KÜ-le välja osta seadmestikku andmete kauglugemiseks. Seadmestiku maksumus on 690 EUR.
    • Firma 2 tegi ettepaneku vahetada välja veearvesteid 20 960 EUR eest. Andmete kauglugemise teenuse maksumus on 136 EUR kuus.
    • Firma 3 tegi ettepaneku vahetada välja veearvesteid 19 920 EUR eest. Andmete kauglugemise teenuse maksumus on 80 EUR kuus.

    Otsustati, et Firma 1 hinnapakkumus on kõige otstarbekam ja valida Firma 1 andmete kauglugemist võimaldavate veearvestite vahetamiseks. Otsustati seadmestiku andmete kauglugemiseks soetamise küsimus edasi lükata. Otsustati alustada veearvestite vahetamise tööd 2015. aasta oktoobris.
    Ettepanek kinnitati ühehäälselt.

  1. Arutati KÜ uue põhikirja projekti. Sergei Šved tellis Eesti Korteriühistute Liidult KÜ uue tüüppõhikirja projekti. Otsustati saata uus põhikirja projekt kõikidele KÜ Nõmme tee 19 juhatuse liikmetele, et nemad teeksid oma parandusi ja täiendusi. Otsustati panna põhikirja projekti lõppversioon KÜ Nõmme tee 19 koduleheküljele. Peale seda kui kõik KÜ Nõmme tee 19 liikmed saavad sellega tuttavaks, paneme seda hääletusele üldkoosolekul.
    Ettepanek kinnitati ühehäälselt.

Koosolek lõppes 20.30.

Koosoleku juhataja: Sergei Šved
Koosoleku protokollija: Maria Jufereva